Szanowni Państwo,
W związku ze stopniowym znoszeniem ograniczeń związanych z COViD-19 i jednocześnie mając na uwadze obowiązek ochrony przez pracodawcę zdrowia i życia pracowników jak i również petentów, Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie wprowadza od dnia 01.06.2020 r. do odwołania następujące zasady wykonywania zadań przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych:
-
Przywraca się w ograniczonym zakresie możliwość bezpośredniej obsługi petentów, która odbywać się będzie jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny wizyty z komórką organizacyjną Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie załatwiającą daną sprawę i jedynie w przypadku niemożliwości załatwienia jej poprzez dostępne kanały komunikacji takie jak telefon, e- mail, ePuap czy poczta tradycyjna.
-
Pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie i petenci mają obowiązek zasłaniania ust i nosa w czasie obsługi.
-
Możliwa będzie obsługa tylko jednej osoby. Nie dotyczy to osób towarzyszących osobom z niepełnosprawnością, pełnomocników lub rodziców z dzieckiem.
-
Petentów załatwiających sprawy w tut. Zarządzie w przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie i przełożenie wizyty na inny termin.
- Niestawienie się na wizytę o ustalonej godzinie powoduje anulowanie wizyty i konieczność ponownej rejestracji nowej wizyty.
Zachęcamy do załatwiania spraw w tut. Zarządzie bez konieczności osobistej wizyty za pomocą:
- kontaktu telefonicznego pod nr. tel. 17 863 61 34 (w godzinach pracy urzędu) oraz poczty elektronicznej na adres: zdp@zdp.rzeszow.pl - jeżeli procedury załatwienia spraw nie przewidują dopełnienia określonych formalności;
- za pośrednictwem platformy ePUAP ( adres skrytki na platformie epuap: zarzad-zdp/Skrytka ESP);
- poczty tradycyjnej na adres: Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów;
- skrzynki na listy umieszczonej na bramie Zarządu Dróg Powiatowych w Rzeszowie umożliwiającej złożenie dokumentów również poza godzinami pracy Zarządu. Potwierdzenie wpływu nie będzie dokonywane. Potwierdzenie złożenia dokumentu w tut. Zarządzie będzie można uzyskać wyłącznie drogą elektroniczną, nie wcześniej niż po upływie 2 dni od złożenia dokumentu.
Aby skorzystać z formy elektronicznej, należy być posiadaczem bezpiecznego podpisu elektronicznego potwierdzonego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego, który to jest bezpłatnym odpowiednikiem podpisu elektronicznego.
Sprawy, w których wymagane jest uiszczenie opłat, będą rozpatrywane wyłącznie po udokumentowaniu ich wniesienia.